Braun 5874

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 5874 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

grun 26-12-2008
Geschreven voor: Braun 5874

Aangezien er een actie was waarbij dit apparaat vrij goedkoop te krijgen was, heb ik deze aangeschaft. Het valt me tot nu toe niet tegen. Jaren geleden wel eens een Philips gehad maar deze Braun scheert gladder en met minder irritatie. Het is in het begin wel even wennen, vooral in de hals moet je een paar keer schrobben voordat alles weg is. De tondeuze heb ik nog niet gebruikt.

BjornR 13-11-2008
Geschreven voor: Braun 5874

Ik heb altijd Philips scheerapparaten gehad en vorige week ging deze kapot. Via deze site ben ik me gaan orienteren en dit apparaat kwam goed uit de test. ook ik ben erg tevreden. Ik heb een zware baardgroei en een moeilijke huid. Dit apparaat scheert veel gladder dan al de Philipsapparaten die ik gehad heb. Het is wel een scheerapparaat wat je in de juiste haarrichting dient te gebruiken en dit was bij Philips makkelijker, dit apparaat is wel minder nauwkeurig bij mijn bakkebaard maar misschien moet ik hier nog aan wennen. Mijn huid ziet er na het scheren ook niet meer zo rood uit. Ik zou adviseren KOPEN DIT APPARAAT.

Fidakk 19-07-2008
Geschreven voor: Braun 5874

2 weken geleden ging mijn scheerapparaat (tevens Braun, 14 jaar oud) kapot. Aangezien ik altijd zeer tevreden was over Braun en over het type scheerapparaat heb ik het zelfde soort teruggekocht.
Het apparaat scheert erg glad en zorgt niet voor een irriterende huid. Alle haren verdwijnen moeiteloos. Een goede aankoop en kan het iedereen aanraden!

Pilot 05-03-2008
Geschreven voor: Braun 5874

Ik ben zeer blij met deze braun, scheert zeer glad, makkelijk schoon te maken, ik gebruik water niet eens gewoon kop afhalen en uitkloppen, ik hoefde het nog niet op te laden! Ik scheerde altijd nat en het is eigenlijk net zo glad. Ik vindt het zelf dom om te zeggen maar mensen die het moeilijk vinden om hiermee te scheren gebrijken het apparaat gewoon verkeerd als je een beetje logica hebt dan is het zoooo simpel.

Fullbright 07-01-2008
Geschreven voor: Braun 5874

Prima scheerapparaat, sinds 31 december 2007 in mijn bezit, gekocht in de winkel i.c.m. laagste prijsgarantie en belastingvoordeel welke geldig was t/m 31 december. Hiervoor jaren met phillishave geschoren, maar dit werd een kostbare geschiedenis m.b.t. vervangen van de 3 mesjes. Nu dus weer een Braun en ik moet zeggen het valt niet tegen. Heb gekozen voor dit model, zonder bellen en toeters, gewoon schoonmaken met borstel. Wel mis ik het afdekkapje, nu moet het apparaat iedere keer terug in de beschermbox, maar een prima scheerapparaat, voor mij geen Phillishave meer.

jan65 09-08-2007
Geschreven voor: Braun 5874

vorige braun was kapot (10 jaar gehad, schakelaar kaduuk), dus noodgedwongen een nieuwe aangechaft. Na wat puzzelwerk uitgekomen op dit type. Het apparaat scheert perfect, ook in de hals, hier ook mooi glad. Batterij doet het lang, nu al 1,5 week aan het scheren en nog niet opgeladen. Adapter is mooi klein formaat. Tondeuse uitschuifbaar. is handig. Kortom, goeie keus.

martin36 22-06-2006

altijd een philips gehad toch eens een braun proberen nu je hem 2 maanden op
proef kon proberen..
voor mijn niet bestemt scheert nog slechter dan mijn oude philips met botte
mesjes,vooral haartjes in de halsstreek slecht weg te krijgen.geen aanrader!!!!
heb hem inmiddels terug gestuurt..